Skoleskift

Kære forælder

- Hvis dit barn går i en Københavnsk folkeskole skal du først kontakte ledelsen på dit barns nuværende skole og her angive dit evt. ønske om ny skole. Ledelsen på dit barns skole vil da kontakte den skole du har givet ønske om.

- Hvis dit barn går i privatskole eller i folkeskole i anden kommune, skal du kontakte den skole, som hører til din adresse.

I nedenstående link kan du ved at angive din adresse finde dit barns distriktsskole og samtidig læse om kommunens regler for skoleskift.

Her kan du læse kommunens regler for skoleskift - pasningogskole.kk.dk

Ny i København

Fra 1. august 2017 har vi en ny måde at modtage nyankomne og flygtninge på, som vi kalder ’Ny i KBH’.

I skal som familie kontakte NIK@buf.kk.dk eller ringe på (+45)40202585. Her vil I blive inviteret til afdækning af jeres barns kompetencer, hvorefter I vil blive visiteret til en skole.

Se mere på kommunens hjemmeside: http://www.kk.dk/artikel/modtagelsesklasser