Kommunikationspolitik

Ørestad Skoles kommunikationspolitik

På Ørestad Skole ønsker vi en god relation og dialog mellem ledelse og medarbejdere, medarbejdere imellem, mellem skole og forældre, elever og skole, elever imellem samt mellem skole og lokalsamfund. Det opnår vi bl.a. ved at have klare aftaler og rammer for, hvordan vi kommunikerer. God kommunikation både internt og eksternt forudsætter, at vi har en kvalificeret intern kommunikation.

Vi skal alle tage ansvar for at sikre en god kommunikation og for at overholde den fælles linje, vi har lagt for, hvordan vi kommunikerer. Skolens værdier danner grundlag for denne kommunikationspolitik.

Disse værdier er:

• Samhørighed
  • Tryghed
  • Bæredygtighed
  • Demokrati
  • Æstetik, innovation og læring

Vores kommunikationspolitik giver os et fælles udgangspunkt for al kommunikation og er en fælles aftale, som fastlægger hvilke værdier, vi lægger til grund for vores kommunikation, hvem der har ansvaret for kommunikationen, hvem vi kommunikerer til, samt hvordan og hvornår vi anvender vores kommunikationskanaler.

Kommunikationspolitik_22.pdf

Shape Created with Sketch.